czwartek, 14 czerwca 2012

Brathanki

Hej.

Dzisiaj autograf od zespołu Brathanki. Bardzosię cieszę ponieważ mają fajne piosnki i byłam na ich koncercie rok temu ,ale niestety wtedy autografmi się nie interesowałam za bardzo praiwe wogule.  ;-)
A jeszcze do tego mam pecha, bo niestety ,ale dzisiah była u mnie w miesjcowości Anna Maria Wesołowska ta Pani z tego serialu co leical na TVN był bardzo fajny,ale niestety ja miałam lekcje u siebie w gimnazjum a Ona była w prywatnym gimznajum ;( A w cetrum kultury spotkania z nią nie będzie a szkoda bo abrdzo mi zależało na jej autografie ponieważ zawsze ogladałam ten serial ; <<
A tutaj jets filmik jak była  wtej skzole możecie zobaczyć jak wyglada teraz ^^
A tak naprawdę to ona się nazywa Anna Maria Magdalena Wesołowska i jest sędziom .;-)
LINK: http://www.youtube.com/watch?v=-Uia25TrmXI&feature=player_embedded

SKAN:



Brathanki:
wysłałam :@
ile czekałam : hmm, bo ja wysłalam @ jakieś 4 miesiace temu a następngo @ wysłalam z treścia , że państwo mi obiecali i dostałam po dwóch tygodniach ;))
co dostałam: autografy zespołu.
uwagi: ciesze się ;)
adres: nom OFC strona

Informujcie o NN.
Teraz za abrdzo nie mogę was informować o NN,ale obiecuję , ze od następnego tygodnia będe ponieważ już się nie muszę uczyć ;)
Ale komentuje wasze blogi na bierząco ; -)) 
Jutro pk z chemi a w przyszłym tygodniu egzamin i pyta z fizyki ; < 
Mam nadzieję , że dobrze pójdzie .
Narazie ;)
PS Przepraszam , że nie dodalam od przodu,ale za bardzo naprawde nmie mam czasu.

2 komentarze:

  1. U mnie NN ;)

    http://gwen-autographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie :)
    www.autografyprzemka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń