piątek, 9 grudnia 2011

Po dwóch dniach ;DDD

Hej ;D

Przedwczoraj i wczoraj nic nie było;/. Kilka razy dziennie zaglądałam do skrzynki^^ . Byłam wczoraj u dentysty , myślałam że bd źle ale nic nie bolało ;D. Dzisiaj autograf od Magdy Steczkowskiej!;] Nie Justyny tylko Magdy!;] Ona nie jest taka znana......(chyba).


SKANY


------>
Droga: Email
Czas oczekiwania: hm z tydzień lub 1.5 tyg.;D
Oryginalny: Tak
Dedykacja:Tak
Znaki szczególne: Dostalam fot z dedykają
Autograf pisany czerownym mazakiem i  markerem ;]!
Adres: Oficjalna strona MAGDY STECZKOWSKIEJ ;D 

4 komentarze:

  1. gratuluje ci autografu ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow ;o Ale masz super bloga : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałem Cię u mnie do linków :)
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla kogo nie jest znana dlatego nie jest. Ja na przykład znam ją bardzo dobrze. Jest o wiele lepsza od Justyny. Ja mam jej aż 2 autografy :) Oba inne :P

    OdpowiedzUsuń