wtorek, 27 grudnia 2011

Me Myselfandi , Martyna Wojciechowska (znowu ;] ),Ewa Błaszczyk I Albert....

Hej1;]

Dzisiaj miałam isć właśnie do sklepu tak ok. godziny 12.30 , popatrzałam do skrzynki a tam wyciągam 3 listy + jeden dla moejgo taty.
Poszłam do taty zanieść list i wyoada mi jeszcze jedna koperta;) heh. Czyli dostałam czery1 Aż 4 jest to rekord!;].
Autografy miedzy innymi od.:
Ewy Błaszczyk,Memyselfandi,Martyny Wojciechowskiej (znowu). <-- Jedno mogę dać na wymianę ponieważ jest bez dedykacji tylko "Z pozdrowienia z kraińca Swiata- Martyna Wojciechowska", i od Alberta ,,,,?Na wet nie wiem czy to Albert ale chyba nie xd Szczerze powiedziawszy to ja go nie znam hehe.;]Przperaszam ze graf Ewy jest ucienty ale to niechcący;]
Skany:

Ewa Błaszczyk:
Wysłane: @
Kiedy: tydzień temu, i jeszcze wczoraj heeh ;]
Ile czekałam:Tydzień?;]
Adres: fundacja@akogo.pl   <-- to jest raczej do niej heh

Me myself I 
Wysłane:@
Ile czekałam  ok. 1,5 tyg.
Adres:Wejdź na oficjalną stronę www.memyselfandi.pl


I ten Albert ale to chyba nie tak sie nazywa hehe ;]
Nie wiem szczerzto wam nei powiem poniewaz nie wiem;].

Dzisiaj wysłalam do:
Dody 
 plakaty +2 fotki
Do Marcina Prokopa 2 x fotki
Video : list z proźbą o graf
 I do Justina Biebera 3 plakaty<33 + kupon miedzynarodowy.


Mam nadzięję iz długo nie bd zcekała <33.
Wypchanych skrzynek.
Informujcie mnie o nn!;]]

5 komentarzy:

  1. gratulacje ja dopiero mój Rekord to 3 ;) ale we wakacje było ;) może jeszcze os się pojawi u mnie

    Catharine

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey ;)))
    to moj adres;)) http://autografy-ineczki.blogspot.com/
    Gratulacje Autografów;D Ja dzisiaj 3 nowe dostałam Buziaki :D:)


    p.s Dodana juz jestes:))

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie gg masz na blogu w menu kontakt ;) catharine

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;) Dziękuję bardzo! ;)
    mój blog: autografy-katrin.blog.onet.pl
    Dodałam Cię już do linków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny bloog ;))
    zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń