poniedziałek, 5 grudnia 2011

Bronisław Komorowski

Siem.;]

Dzisiaj dostałam nowy autograf ale za to od samego Bronisława Komorowskiego1;D
Większość pisze ze jest to PP ale mi się wydaje że to jest orginał ;DD!!
Dostałam graf wraz z listem ;]
A na kopercie btyło napisane coś takiego
"Kancelaria Prezydenta rzeczypospolitej Polskiej Biuro Listów i Opinii Obywtelskiej"
"Kancelaria Prezydenta RP"


Ciekawe co listonosz musiał sobie pomyśleć ^^hhehe xd!
Tutaj macie skany!




Droga: Email
  Czas oczekiwania: ogulnie @ wysłałam 9 dni temu a oni ysłali grafa 4 dni temu ;]]

Oryginalny: Tak - raczej xd
 Dedykacja: Nie

Znaki szczególne: Niebieskie pióro? Nie wiem czy to orginał ale wydaje mi się że tak!
Adres: Tutaj macie formularz= (Ale ja wysyłałm emaila)^^;DDD
Klik---->http://www.prezydent.pl/kontakt/

2 komentarze:

  1. To akurat niestety PP.Do każdego są wysyłane niestety PP sam mam identyczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby otrzymać oryginał trzeba napisać kilka próśb i dostać kilka takich zdjęć jak powyżej. Oznajmić że nie ustanie się w próbach. Wtedy list wygląda całkiem inaczej, piszą, że udało im się zdobyć oryginał dla ciebie. Jest to trudne i mozolne. Wczoraj otrzymałem oryginał na calkiem innym zdjęciu i z trochę innym podpisem. To jest PP

    OdpowiedzUsuń