środa, 28 grudnia 2011

Patrycja Markowska i celebrity merch

Hej.

Dzisiaj tak ok. godziny 10 mama przyniosła do mnie do pokoju 2 listy.
Jeden był taki wypchany a drugi taki mały. Na jednych odrazu rozpoznałam mamy pismo i myślałam od kogo to. Otworzyłam a tak 2x od Patrycji Markowskiej. Dostałam 2 grafy od niej moze dlatego iż poprosiłam ją w liście o 2 autografy!!!. Nie myślałam ze tak sie stanie. Jeden jest z dedykacją "Ewie Patrycja Markowska". A drugi "Pozdrawiam Patrycja Markowska". Bardzo sie cieszę!;]. Jeden graf (ten bez dedykacji jest na sprzedaż lub wymiankę).
A teraz o tym drugim liscie. Co w przedostatniej notce pisałam o tych 4 autografch co dostałam z Celebrites ...?.
I tak aptrze po kopercie to ta sama !. Znalazłam tam aż 19 autografów!. A 4 z nich sa podpisane własnoręcznie ponieważ widać takie wcięciei styłu odbitki. Dość duże sa te autografy!;].
Tutaj macie skan au. od Patrycji a od Celebrites wziełam z neta ponieważ było by zadużo skanowania;].


Przepraszam blog Evade ponieważ od niej zapożyczyłam zdjęcie!;]
Adres: no na tej storonce celebrites;)
Lub wejdź na tą stronkę : celebritymerch.com
Ile czekałam: Hm stwierdzając fakt iżto wysłalam dawno ta proxbę to otrzymałam tylko 4 grafy ale również wysłałam wiadomość na emaila iż prosząc o wszystkie (napisałam imiona i nazwiska)
to czekałam 8 dni!
Coś charakterystycznego: Wiekszość to PP;d , powiększyła sie moja kolekcja az o 19 ;d


Patrycja Markowska:

Wysłałam: list z proźbą o grafy, kopertę ze znaczkiem zwrotnym.

Adres:

Patrycja Markowska
J&J Music Art
skrytka pocztowa 4
Sejmowa 1
46-100 Namysłów.

Ile czekałam: 3 tygodnie.



Tak więc dzisiaj dzień byłby udany tylko takie głupie dziecko dalej tocze wojne..;D


Wypchanych skrzynek1
Iformujcie mnie o NN;d



3 komentarze:

  1. Gratuluję! :) Doskonale kończy sie dla Ciebie rok 2011! Oby tak dalej! :) Informuj mnie o nn... Dziękuję! :) Ania (www.starsautographs.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną masz "pasję". Życzę duużo autografów w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow.Świetna pasja. ;d Masz autograf Cichopek? :D Tak z ciekawości pytam. ;]
    Udanego 2012.

    Zapraszam, liczę na komentarz: dzieciekwiatu.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń