niedziela, 18 grudnia 2011

Jurek Owsiak xd

Hej!;S

Przepraszam iż piszę dopiero dzisiaj ale  w zcwartek dostałam autograf a w piątek i sobote mnie nie było ;D
Autograf dostałam od Jurka Owsiaka założyciela "Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy".;].
Na graf czekałam ok. pół miesiąca ;]
Dostałam grafa i pełno ulotek xd.
A tak pozaytym wysłałam w piątek kopertę ze znaczkiem zwrotnym do ekipy serialu Pierwsza Miłość<333!
Jak przyjdzie to napiszę więcej;D
A teraz czekam na grafy (listy , które wysłałm):
Patrycja Markowska,Candy Girl, Pierwsza Miłość (Ekipa),Patrycja Kazadi i Joanna Krupa!;D
We wtorek wysyłam do Video, a po świętach do Dody , Justina Biebera, Miley Cyrus i Ke$hy<33333 ;) eheeh ;DD

Jak zdobyto ;).
Droga: Email
 Czas oczekiwania:Ok. pół miesiąca.;)
Oryginalny: Tak
Dedykacja:Tak
 Znaki szczególne: Dostalam graf + ulotki + naklejki ^^
 Autograf :czarny marker haha ;D + pieczątka xd
Adres:wosp@wosp.org.pl

2 komentarze:

  1. fajnie gratulacje autografu ja tez mam od niego tylko bez naklejek ;( ja do Dody wysłałam tydzień temu ciekawe czy dostane ;( marze o tym bardzo autografy Catherine

    OdpowiedzUsuń
  2. http://autografy-catharine.blog.onet.pl/ u mnie nowa notka

    OdpowiedzUsuń