wtorek, 20 grudnia 2011

Celebrites.. i Jackie Collins

Hej!;D

Jak można zauważyc zmieniłam wystrój bloga nom na bardziej świateczny hehe ;D.
Okey dzisiaj autograf od 3 aktorów z Celebrites..!;] . Miałam dostać 20 pare bozamówiłam ale jakoś dostałam 3;] . 2 Są to PP a jeden to orginał ;D..;)
Nastepny graf jest od pisarki oraz aktorki Jackie Collins ;D.




Jak zdobyłam :.

Od tych aktorów to dzieki takiej stroncer. Adresu niestety ni pamietam;/.

A od tej pisarki dostałam ponieważ weszłam na jej ogicjalną stronkę i weszłam za zakładkę contact ;D

Oby dwa zdobyte emailami!!!
Czekałam ok. miesiąca!


Informujcie mnie o NN!;D
Tak więc życze wypchanych skrzynek!;DD<33

2 komentarze:

  1. super wyglad bloga ;) nie znam ich ;) ale i tak ci gratuluje ;)pozdrawiam wesołych świąt !!!!! pozdrawia catharine ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Dodałam cię już do linek, liczę na to samo ;).
    www.autografy-atagerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń