sobota, 26 listopada 2011

Yhmm.......!

Hej!

Wczoraj wróciłam ze szkoły z myślą że coś znajde w skrynce. Wchodze do domu rozgladam sie , pytam sie mamy a mama odpowiada 
- Dzisiaj patrzyłam rano do skrzynki ale nic nic nie było ;]
No to się trochę zawiodłam ;]
Ale dzisiaj jest sobota to raczej poczta roznośi tylko takie większe paczki....;
A tak już nie o grafch xd. Tata kupił na allegro takie zegarki co są modne te Yellow czy jakos tak . Miała przyszłac je w 2 tygodnie ale niestety nie przysłala , już czekamy z okolo 1,5 miesiaca;/!


A teraz wam napisze co do kogo wysłam,co wysłałam i moje wymarzone xd!


Wysłałam do:

Patrycji Kazadi  = jej zdjęcie , list, kopertę zwrotną ze znaczkiem!;]

Asi Krupy ;] -= Wysłałam 2 jej zdjęcia + taki wycinek z gazety,list w którym napisałam proźbę o dedykacje i kopertę zwrotną ze znaczkiem .;]



Mam zamiar wysłać do :

Candy Girl, Ani Dąbrowskiej,Patrycji Markowskiej,Agnieszki Włodarczyk,Justina Biebera,Miley Cyrus,Honey,Roberta Patinsona itd...;]~!



Wymarzone:!

Autentyczny graf MileyCyrus noi i wszystkich gwiazdek! ;D


 A to foto jakies słitaśnej models<33!

1 komentarz: