czwartek, 24 listopada 2011

Izabella Miko and Artur Barciś

Hejoooo!!!!

No dzisiaj mamy dzień jak co dzień xd. Po szkole zaszłam do miasta , kupiłam gazete bravo ;D i przyszłam do domu....;]. Przed drzwiami popatrzymał do szkrzynki a tam aż dwa grafyy.
Pierwszy był w kopercie ale od razu poznałam po naklejkce stylu ponieważ było naklejka a na niej "Zapisz się do ekogangu www.ekomiko.pl  ;] Czyli od Izabelli Miko z dedykacją!
A za to drugi autograf od Artura Banasiuka!;D - Pewnie go moze kojarzycie z serialu "Miodowe lata" grał tam Norka!;D


Teraz foto: PS XD PRZEPRASZAM ZA JAKOŚĆĆĆ!!!!



Izabella Miko

Droga: Email
  Czas oczekiwania: 2 tygodnie jakoś tak ;]
Oryginalny: Tak
 Dedykacja: Tak

Znaki szczególne: czarny mazak, dedykacja;]
Adres: Wejdź na oficjalną stronę Izy i wejdź w zakładkę kontakt ;]



Artur Banasiak:

Droga: Email
  Czas oczekiwania:ok 2 tygodnie jakos tak będzie;]
Oryginalny: Tak
 Dedykacja: Tak
  Znaki szczególne: czarny mazak i dedyk;]



PS JEZELI MASZ PRAWDZIWY ADRES DO DODY TO NAPISZ MI NA MÓJ EMEIL!


ZNAJDZIESZ GO JAK ZJEDZIESZ LEKKO W DÓŁ  w "zakładce" o mnie!
LUB MASZ TUTAJ ;D


Jakoś się odwdzięcze xd!


fanclubmchm@gmail.com

1 komentarz: