wtorek, 22 listopada 2011

Wczoraj nic dzisiaj jeden;]

Hej ;]

Dzisiaj wróciłam ze szkoły (straszna ta szkoła xd) do domu i mama mi mówi że cos do mnie przyszło i leży u mnie w pokoju .;] To ja szybko na góre otwieram kopertę a tu co widze?;D
Autograf z dedykacją od Patryka Pachury;]


foto:







Patryk Pachura



Prywatnie:



* Urodzony w Poznaniu 20.12.1983
* Wzrost: 180 cm

* Waga: 78 kg

* Absolwent Politechniki Poznańskiej, Wydziału Budowy Maszyn i Zarządzania.
* Zainteresowania:
motorsport
car audio
muzyka

* Na torze Patryk kieruje się maksymą "Life's 2 short 2 b slow"




DO RZECZY XD


Droga: E-mail
Czas oczekiwania: Z dwa dni ;]
Oryginalny: Tak
Dedykacja: Tak
Znaki szczególne: Dedykacje,jego zdjęcie a z tyłu napisane jego osiągnieca;]
Kolor mazaka -Czarny ale długopis!;D


Adresssss: Na jego oficjalnej stronie! Wejdź w zakładkę kontakt ;]]


Wypchanych <3

1 komentarz: